hej & hallå

Idag hade jag planerat att gå in till stan men när jag såg att det snöat igen så lade jag ner det... Istället har jag precis trampat på vår träningssak, kollat på John Tucker must die, suttit här, fotat lite, flippat på min mobil (som skickade tusen likadana sms), pratat med sis i telefon, lekt med Bella & druckit en massa te. Har hunnit med en del och klockan är fortfarande inte så mycket än, rätt bra jobbat ändå.

Nu? Vet inte, får se. Kanske följa strömmen & baka som alla andra? Äsch, får se som sagt. Ikväll ska jag i alla fall träffa Lizze :D
Magnus Tingsek - world of it's own

Kommentarer
Postat av: Ursula

Usch ja. jag hatar snön hehe !

Postat av: Emelie

Mhm, verkligen. Let's kill it! :P

2007-02-21 @ 15:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback