Here I go again

Ville pausa lite från pluggandet så tog en gammal lista som jag hittat för längesedan och kortade ner den lite. Drygt att läsa överdrivet långa listor. Enligt mig i alla fall.

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: då & då.
Gnälla: försöker låta bli, inte kul för andra att lyssna på.
Ha ångest: well... då & då.
Drömma mardrömmar: bara skumma drömmar som att jag & Lizze är gravida t ex ;D
Ta droger: no fucking way.
Hata folk: vissa hatobjekt finns ju, så att säga, men inte vanligtvis.  
Lita på folk: jaa, alla får väl en första chans I guess.

VEM...
Saknar du: en massa... Men mest farmor.
Vill du slå: Ingemar?
Kysste dig sist: hahaha... Ingen kommentar.
Kramade du sist: mamma kanske, don't really remember.
Vill du bli galet full med: de du ;)
Gjorde dig glad senast: mor & far för de var söta och gav mig en ros :)
Ringde dig senast: the hetget! :D

HAR DU...
Förföljelsemani: haha, nejdå. DET har jag iaf inte ;D
Tvångstankar: tralala... Maybe ;P
Komplex: oh ja.
Kysst någon: ja :O
Rymt hemifrån: hehe, ja och gömde mig bland kundvagnarna på Konsums parkering ;D 
Tuttat eld på nåt: nej, men varit vittne till några bildäcks plågsamma död.

HUR...
Mycket pengar har du: inte tillräckligt för mina behov :P
Bäddar du sängen: orka det då, haha.
Ofta städar du: när jag känner för det, då dammtussarna börjar få ett eget liv.
Många stör du dig på: låt oss bara säga att det är a few.
Ofta träffar du din familj: mamma & pappa varje dag, systern min då & då.
Mycket äter du: tills jag är mätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback