home sweet home

Äntligen hemma igen... Har varit på stan hela dagen känns det som. Först träffade jag Elin & Karin eftersom Elin skulle ha en viss sak, sen åt jag kinamat med mammsen och tillslut har vi sprungit i diverse olika affärer och provat tusentals med jeans. Okej, de är sjukt trevliga på Jc men när hängena till provrummen är låga och de som jobbar där är värsta jättarna och de ställer sig utanför när jag bara står i trosor & tröja och frågar hur det går... Qué? Låt mig byta om först ffs, har ingen lust att flasha mig för dom ;D 
Men jag hittade ett par jeans tillslut, ett par Fornarina för 900 på MQ, är dock inte helt säker på att jag ska behålla dom eller inte... Min kroppsform är inte att leka med, haha. För tajt där, för stort där. Baah :P
The streets - dry your eyes

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänkte bara säga att jag har fixat ny blogg ;) Den andra fick spelet, haha!

Postat av: Emelie

haha, okej? Bittert ;D

2007-02-23 @ 17:39:05
Postat av: elin

yeah tack för den, den har fixat kvällen haha :P

2007-02-24 @ 22:11:42
Postat av: Emelie

haha, du är allt lättpåverkad du ;D

2007-02-25 @ 09:54:59
Postat av: elin

ironi min vän :P det blev liiite mer om man säger så :P

2007-02-25 @ 20:57:18
Postat av: Emelie

säkert ;)

2007-02-25 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback