I enjoy this

10 av de bästa låtarna genom tiderna...
• Bob Marley - redemption song
• Bob Marley - I shot the sheriff
• Phil Collins - you'll be in my heart
• We are the world
• Michael Jackson - man in the mirror
• Michael Jackson - the way you make me feel
• Akon - ghetto
• Eminem - Hailies song
• Panic! At the disco - I write sins not tragedies
• Odb - don't go breaking my heart
(fatta sjukt svårt det var att bara välja 10!)

9 bästa plagg i garderoben just nu...
• pyjamasbyxor... oh yes ;D
• svart/guld randig klänning från H&M.
• alla puff-linnen. De är bäst!
• lee-jeansen, för de funkar alltid.
• min långarmade, v-ringade, svarta tröja. It's nice.
• alla brottar-linnen. Har typ tusen färger & de funkar alltid.
• nya tröjan från Vero Moda.
• svarta klänningen som Nea också har likadan.
• jag har inte många favoritplagg, är i princip trött på allt jag har. Måste ha nytt!

8 saker jag gör vid datorn...
• uppdaterar min blogg.
• läser alla andras bloggar.
• nördar på msn.
• lyssnar på en massa bra musik.
• kollar in diverse bilddagböcker, inklusive min egen.
• tittar inom Asos & Nelly.
• laddar ner musik (iofs inte alltid men ändå).
• kollar in alla mina kändis-sidor.

7 grejer jag tycker om att göra...
• festa.
• umgås med de nära & kära.
• sova ;D 
• fota (önskar dock att min kamera var bättre).  
• hoppa trampolin & boxas.
• shoppa.
• kolla på film & lyssna på musik.

6 livsviktiga prylar...
• mobilen.
• datorn.
• mp3:n.
• sängen ;D
• vänner.
• strumpor!

5 godis/snacks jag älskar...
• mörk center.
• grillchips.
• skumbananer.
• nachos.
• moccaglass.

4 grejer jag vill ha...
• nya kläder - and lots of it!
• ny mp3 med större minne.
• en bil :D
• satsig systemkamera så att jag kan ta sjukt snygga kort :P

3 bästa tv-serierna...
• that 70's show.
• nilecity 105,6.
• Will & Grace, vänner, hem till Midgård, Malcolm in the middle...  

2 yrken jag kan tänka mig...
• psykolog, socialpedagog eller liknande.
• rik hemmafru (with a lot money to spend), hahaha!

1 dröm ...
• evig lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback