jag är störd

Vad är det för fel på mig egentligen!? Hur trött jag än är och hur lite jag än har att göra så finner jag ett starkt motstånd till att gå & lägga mig. När jag tänker på att sova känns det sjukt fabulous ändå går jag inte och lägger mig. Och jag sitter typ 2 meter ifrån sängen. Baah, I'm gonna flippa ut right now! Jag har nog allvarliga problem.

Ikväll har jag umgåtts & haft det trevligt med Lizze. Som vanligt är det alltid hon och jag, precis som det ska vara ;D Har kollat på filmen
Click som jag faktiskt tyckte var bra. Först sjukt rolig men sen sorglig som fasiken... Men som alltid så löser det sig tillslut. Också precis som det ska vara. Bra med en film som faktiskt har ett budskap och inte bara är helt meningslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback