mätt som Pumba

mwaah, herregud... Åt värsta goda salladen med räkor & advokado och till det ciabatta (som jag & mamma var duktiga & göra själva, eftersom det inte precis går att köpa till mig). Mums! Så nu är jag mätt som fasiken.

 Snart bär det av till Lizze, ska bara fixa till mig lite först och byta om eftersom jag fortfarande har... eeh, myskläder på mig så att säga ;) Vi har bestämt oss för att gå ut på lördag & partaja så vi ska ta en sväng inom Lorden och köpa sånt där kort, whatever det nu heter, och sen får vi se vad vi hittar på. Jag ska i alla fall se Top Model så det får hon allt vara med på, haha ;D 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta frågan men hur ändrar man storleken på sin personbild ? vore snällt med ett svar ! tack/ becca

Postat av: Emelie

skrev svar i din blogg! :P

2007-02-22 @ 10:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback