me & papps

me & papps

Har precis kommit efter en trevlig lunch med pappa på Thai. Det var hur gott som helst idag, de hade både kyckling med rödcurry och den supergoda salladen. Mums... Annars har det inte hänt så mycket idag; tränat, gjort müsli, pratat lite med Lizze & bråkat med diskmaskinen.

Nu tänkte jag sitta här en liten stund och sen sätta mig i soffan och kolla på Lords of dogtown och läsa Solo. Älskade verkligen den
filmen så det var sjukt bittert att den inte gick att bränna. Måste köpa den istället. Men innan jag gör det får jag kolla på den några gånger så att jag tröttnar så att sis kan få tillbaks den sen ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gott med thaimat! :)

Postat av: Emelie

Mhm, älskar thaimat :)

2007-02-19 @ 16:10:23
Postat av: Jennie

tackar :)

2007-02-19 @ 16:18:50
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback