new pic & plugg

Jag har bytt visningsbild nu, vad tycks? :D Har fixat  & trixat så mycket som jag kan i Photoshop och vet inte riktigt om jag är nöjd eller inte (både med själva bilden, ser lite överposig ut även om den faktiskt inte var meningen, och med photoshopandet). Den får vara där så länge i alla fall. Gjorde den inte likadan som den andra versionen som jag publicerade häromdagen... Vet dock inte riktigt vilken som är bäst. Well well, lite nytt är alltid trevligt eftersom jag börjat tröttna rätt ordentligt på Prag-bilden som jag hade innan.

Och förresten har jag varit sjukt duktig idag, har t.o.m. ont i ryggen av allt slit ;D Har läst igenom hur många papper & shit som helst om örat, som vi ska redovisa om på fredag (vilket vi "kom på" igår!), och skrivit ner. Har visserligen inte övat in själva redovisningen men det tar vi imorgon. Det är faktiskt en dag då också.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

tack så mkt:) ett av mina bästa köp!

Postat av: Emelie

aah, det kan jag förstå. Sjukt snygg kjol :D

2007-02-13 @ 22:46:47
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Madeleine

haha ja...

2007-02-13 @ 22:59:56
URL: http://www.lalein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback