sjusovare

Försov mig imorse, sjukt bittert... Trodde jag, för jag var säker på att min lärare skulle flippa när jag väl kom men så var förvånande nog inte fallet. Hon bara skrattade, hur nice som helst. Haha! Sen var jag bara i skolan i typ en timme sen åkte jag hem för jag kände att jag inte orkade med rättskunskapen idag. För det första så mår jag inte bra över huvudtaget: ont i huvudet, halsen & snorig som fasiken. Och för det andra så är det ingen mening att befinna sig på de lektionerna ändå för det enda man hör hela tiden är "väla" & "va"... Det är t.o.m. bättre att vara hemma & bara läsa i boken själv. Så jag är hemma med gott samvete idag!

Kommentarer
Postat av: Fräddan

*sjunger* You are not aloooneeee.... :P

Postat av: Emelie

haha ;D
jag hade iaf en anledning, du bara myglade :P

2007-02-06 @ 15:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback