snodd av Honeydew & publicerad med Neas godkännande

10 favoriter:
Färg: svart (på kläder) & rosa.
Mat: thaimat & tacos.
Band: Panic! At the disco.
Film: komedi, thriller... Beror på humör.
Bok: Harry Potter.
Sport: trampolin. Ni vet ju hur jag & sport går ihop ;P
Årstid: sommar.
Veckodag: lördag.
Glassmak: vanilj eller mocca. Mums!
Tid på dygnet: beror på vilken dag ju? :P

9 för tillfället:
Humör: happy för jag har laddat ner en massa musik jag velat ha :D
Smak: te.
Kläder: stor myströja.
Bakgrund: jag, Nea, Lizze & Jenny i Hbg :D
Nagellack: ljust, ljust rosa typ.
Tid: 22.14
Omgivning: mitt rum? :P
Irritationsobjekt: same old, same old.

8 första:
Bästa vän: Jenny.
Screen name: och det är?
Husdjur: en ödla, Tedor.
Piercing: öronen.
Förälskelse: eeh, Pelle? ;D 
Musik: Michael Jackson.
Bil: ingen än :(
Kyss: med L & det var inte bra, bahaa.

7 senaste:
Alkohol: förra helgen, I think.
Mat: kycklingwook.
Dryck: te.
Biltur: till Ica & tillbaks.
Kyss: några helger sedan... eller nåt typ.
Spelad låt: Magnus Tingsek - world of it's own.
TV-program: Vänner.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej.
Brutit mot lagen: tjaa, kanske småsaker typ.
Blivit arresterad: nej.
Badat naken: ja, när jag var liten ;D
Varit med på TV: ja, haha. Sommarlovsmorgon - Alarm.
Kysst någon du inte känner: ja.

5 nej tack:
Kläder: axelvadd.
Mat: inälvsmat... eew.
Musik: skrikmusik.
Dryck: mjölk, vore inte så bra ;P
Personlighetsdrag: egoism.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: pluggade, tränade, satt på msn & kollade film (Silent Hill).  
Du kan höra just nu: tvättmaskinen, elementet, msn-plingande & Magnus Tingsek.
Du inte kan leva utan: vänner, musik, mat & kärlek.
Du gör när du har tråkigt: bloggar, kollar tv, lyssnar på musik, msn:ar.

3 personer:
Du kan berätta allt för: ingen vet allt om mig, men har nog a few som skulle kunna.
Du tycker om: familjen & vännerna.
Du inte gillar: Ingemar, *pip* & George Bush.

2 val:
Kaffe eller te: te men kaffe luktar sjukt gott!
Vår eller höst: vår & jag vill ha det nu!

1 önskan: 
lycka.

Kommentarer
Postat av: Jennie

ok men lycka till på provet ändå :)

Postat av: Emelie

hehe, tack :)

2007-02-12 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback