this day

Har inte hänt så mycket idag trots allt... Skulle ha gått en runda med Nea men tyvärr blev inte det av. Istället har jag suttit lite här, pluggat en massa (spanska, rättskunskap OCH geografi), tränat, kollat lite tv & druckit för mycket te för mitt eget bästa. Inget special edition idag alltså. Det var inte ens roliga frågor på Tjejsnack idag så jag dissade att göra frågorna :P

Och när jag pratade med Nea i telefon innan så kom hon med dagens citat:
- det var nog lite tidigt för att börja lyfta tanter...

Resten av kvällen kommer jag troligtvis tillbringa här samtidigt som jag lyssnar på en massa gamla favoriter och även plugga lite till & från. Troligen mest från. Haha.

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha så du kunde ta med citatet ;O

2007-02-05 @ 23:53:33
Postat av: Emelie

haha, jaa var ju så illa tvungen ;D

2007-02-06 @ 08:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback