this day

Nu har försökt ladda upp en bild här i typ en timme eller nåt. Jag orkar inte ens försöka mer. Jag är faktiskt sjuk (jag är ingen maskin, jag är kvinna!). Haha... I alla fall så har det inte hänt särskilt mycket i mitt liv idag, har inte ens varit utanför huset. Så har jag underhållit mig med att leka ännu mera i Photoshop, kollat film (nån fransk som var förvirrande men dock bra & Föräldrafällan) & tv och rensat bland en massa av mina tidningar. A hard work, work. Lite nördvarning på det faktiskt för jag sorterade alla efter tidning (Veckorevyn, SOLO, Cosmopolitan & Glamour) och sedan i kronologisk ordning. Haha, men man har inte så mycket för sig när man är sjuk ;D

Och så är jag sjukt sugen på romerska bågar. Jag tror jag avlider snart.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sånt gör jag oxå, mina VR är pedantiskt ordnade och ska sortera mina tröjor imorn. Det är kul.

Heja Yrrol förresten =P

2007-02-08 @ 00:06:12
Postat av: Emelie

aah, mina med nu ;) Hehe.
visste att om någon så var det du som skulle uppskatta yrrol-citatet ;D Haha!

2007-02-08 @ 11:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback