this day

Har bara haft psykologi idag och endast en timme. Riktigt nice. Vi diskuterade bara lite och pratade om lite allt möjligt som t ex baldejter, fetma och bananfluge-sex. Haha, rätt intressant ;D Men nu har jag a lot of stuff to do: träna, städa mitt rum, mata Bella, och plugga spanska & rättskunskap.

Detta är en sån här dag när jag är fundersam & förvirrad. En dag då jag behöver en anonym blogg och citera Fronda. Det är bud på att skaffa en bara för att kunna skriva av sig. Dock en hemlig sådan som ingen kan läsa så man kan skriva exakt vad man vill utan att folk börjar undra. Vore bra.

Så länge lyssnar jag på de Tingsek-låtar jag kan hitta och dricker te. Det verkade ju inte vara nån som vill fixa lite låtar till mig så får försöka fixa nerladdningsprogram snarast för jag måste höra mer av honom!


Kommentarer
Postat av: sanne

tiingseeek, kärleek :D grejen är att det är sjukt svårt att ladda ner honom också. köp albumen? ;D lovar, det är VÄRT

Postat av: Emelie

baah, bittert. Försöker för fullt med att ladda ner, måste ha mer ju! :D

2007-02-12 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback