this day

På lunchen idag åt jag på stan, rättare sagt Bönan, med Lizze, Sofie & Jenny. Skulle käkat på Thai egentligen men där var det såklart proppfullt, sjukt bittert, men lövbiff var inte fel det heller :P Sen var jag sjukt tveksam om jag skulle gå till teckenspråket eller inte... Men gick dit tillslut i alla fall och det var nog rätt bra för det enda vi gjorde var att spela lite kort med tecken och sen fick vi gå en timme senare. Sjukt nice! Och som vanligt var det ju bara jag, Linda & Felicia där och de är sjukt goa människor :)
 
När jag kom hem märkte jag att jag hade sjukt ont i huvudet, blaj. Hoppas det går över tills ikväll för då måste jag vara på g eftersom det ska partajas! Först förfest här at my place och sen utgång till Lorden. Oh yeah, party party it is! :D 

btw: Lizze skickade precis "make it go away" med Sunrise Avenue och den är sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback