this day

Har inte bloggat så mycket idag men det är faktiskt för att jag har haft en del att göra. Har tränat, kollat tv med mamma, duschat och precis kommit hem från ett litet besök hos systern min & Kenty. Skulle checka in deras nya grejer de köpt på IKEA, kolla igenom Johannas garderob (hittade tyvärr inget, buääh) och få lite nödvändigheter inför kvällen, så att säga. Hehe.
Nu ska jag fixa till håret, dvs blöta håret en gång till eftersom lockarna är fucked up just nu. Sen ska jag bestämma vad jag ska ha på mig för jag har fortfarande ingen aning och sen göra mig iordning inför kvällens utgång på Lorden. Har aldrig varit ute en lördag så det ska bli skoj & se hur det är, förhoppningsvis skoj & lite nytt folk att prata med! Men först är det förfest och tacos hos Sara som gäller, alltid trevligt att träffa nytt folk tycker jag :D Ciao, see ya!

 Pussycat dolls - wait a minute

Kommentarer
Postat av: Ursula

Haha visst e den :D Skrattade du? :D

Postat av: Emelie

haha, maybe ;D

2007-02-24 @ 17:02:37
Postat av: Ursula

Haha de e så de ska va ;D

2007-02-24 @ 17:37:23
URL: http://www.nogg.se/obeskrivlig
Postat av: elin

ey ses ute biatch :P puss!

2007-02-24 @ 22:09:55
Postat av: Emelie

haha, snygg Elin ;D
man ska aldrig blogga eller liknande onykter ;)

2007-02-25 @ 09:46:57
Postat av: elin

men det är rättstavat och så hade jag kunnat säga det nykter med! varför skulle jag inte varit nykter när jag skrev det då? :P

2007-02-25 @ 20:56:19
Postat av: Emelie

haha, den dan att du var nykter när det skrevs! ;D

2007-02-25 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback