today

Har inte haft mycket tid till bloggandet idag... Har inte suttit här så mycket de senaste dagarna faktiskt. Även om det inte har hänt så mycket så har jag inte hunnit uppdatera mig på allas bloggar eller själv uppdaterat min blogg så mycket. Idag har jag bara hoppat lite (slog rekord i snurrar: 88 stycken ;D), duschat & kollat på Top Model igen (det är reklam nu så jag har tid, haha). Senare idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag & Jenny ska ta en liten tripp ut i skogen i alla fall tror jag. Hehe.

Igår var ju Jenny, Sofie & Lizze här och kollade på Melodifestivalen. En besvikelse faktiskt, usch & blä. Tommy Nilsson var väl den som var bäst i alla fall, men inget var överdrivet bra. Hoppas på nästa vecka istället för The Ark lär vara bäst av alla. No doubt about it, I hope.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Fin blogg, verkligen, vad heter typsnittet? (:

2007-02-04 @ 16:50:52
Postat av: Jenny

Slog du rekord utan mig närvarande! =O himmel! fyy på dig! ;)

2007-02-04 @ 17:04:49
Postat av: Emelie

Anna: tack :) Och ärligt talat så vet jag inte! Haha, jag är inte så bra på sånt här egentligen ;P

Jenny: oh yes, I'm the greatest! ;D

2007-02-04 @ 17:45:59
Postat av: Rwan

Hmmm, det känns som om vi har en ny tv-nörd;P

2007-02-04 @ 17:58:42
Postat av: Emelie

haha, för helgen ja men nu är Top Model slut ;)

2007-02-04 @ 18:28:25
Postat av: Bimbo Boy

Andreas var bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback