today


Har lekt lite i Photoshop idag också, som vanligt, och ovan är några av resultaten. Vissa har jag i och för sig inte gjort idag, men ändå. Och ja, jag älskar att leka med ögon för det blir oftast så jävla bra :P

Sen försökte jag mig på att baka nåt nytt idag och inte bara kladdkaka eller moccarutor som det annars alltid blir när man ska baka. Men det gick inte så bra som jag hoppats, haha. Annars har det inte hänt så mycket idag, typ bara tagit det lugnt & kollat på Zoolander. Detta lovet har verkligen blivit slappt men det är rätt trevligt det också ibland.

Ikväll blir det dock träning
, hoppas jag i alla fall för jag har inte pratat med Jenny än. Är sugen på att boxas i alla fall! :D
westlife - all out of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback