utmaning: första fyllan

Hittade en utmaning på ett par bloggar; berätta om första fyllan. Haha! Tyckte att det verkade vara en rätt rolig grej trots allt, bjuda lite på sig själv & så. Och jag utmanar allihopa - just do it! :D

När & hur gammal var du? valborg i sjuan. 13 blir det va? Kan dock tillägga att jag inte började dricka seriöst redan på den tiden, det var mest systern som drog ner mig i skiten då & då ;P Haha.
Var? först hos en av sis kompisar & sen fjortisarnas paradis: näsviken. Var annars? ;D
Med vilka? sis, hennes kompisar & pojkvän.  
Vad och hur mycket drack du? groggar; inte särskilt bra sprit blandat med Fanta vilda bär. Blev nog en del för jag tyckte bara att det smakade läsk så jag drack fort som fasiken. Hehe.
Hur suddigt är minnet av kvällen? inte suddigt alls. Kommer kanske inte ihåg allt i detalj men inga minnesluckor precis :P
Är minnet bra eller dåligt? bara bra typ, hade sjukt roligt! Haha. Fnittrade hela kvällen, har nog aldrig fnittrat så mycket i hela mitt liv ;D 
Pinsammast? gick och pratade med min systers pojkvän, kollade på honom och helt plötsligt var det en lyktstolpe ivägen. Resten får ni lista ut själva, det är inte lätt när det är svårt ;)
Kysste du någon? Kille - har du nån tjej till mig?
Sis - min syster?
Kille - helst nån som inte har spytt.
Jag - öj, jag har faktiskt inte spytt!

Så svar: nej. Blev sjukt sur & gick därifrån, hade ju inte spytt ffs (varken då eller senare)! Haha.  
Dagen efter? mådde prima ballerina! Inte bakis då, inte bakis nu. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback