well well

Hemma från skolan igen och provet i Rättskunskap gick faktiskt helt okej även om man inte hade pluggat så mycket ;P Inte så svåra frågor tycker jag men som vanligt är jag typ färdig först av alla. Förstår inte varför, hur lyckas jag varje gång? När jag var helt färdig och kollat igenom allt typ två gånger såg jag folk som hade 2-3 sidor kvar. Hallå liksom, jag är nog snabb av mig :P  

Sitter här & lyssnar på The Ark's låt i melodifestivalen, diggar den som fasiken för man blir så glad av den! Men nu ska jag plugga lite Naturkunskap, kolla på Night at the museum och dricka te. Vore nice utan naturkunskapen, baah.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Du kan inte vänta med att se filmen eller? hade ju varit roligt att se den tillsamman =P

Postat av: Nea

Den är överskattad ändå så du missar inget :P

2007-02-13 @ 15:46:23
Postat av: Isabell

Den filmen har jag hört ska vara riktigt bra :)

2007-02-13 @ 15:59:05
URL: http://isala.se
Postat av: Emelie

Lizette: ledsen, har redan sett den nu men du kan ju låna den :D

Nea & Isabell: den var inte överskattad, I liked it :) Bättre än jag trodde faktiskt!

2007-02-13 @ 16:47:02
Postat av: Lizette

inte snällt.. kunde väntat på mig.. haha.. skojar bara

2007-02-13 @ 16:53:36
URL: http://zettan.blogg.se
Postat av: Emelie

haha, too bad ;D Du får allt nöja dig med att låna den ;P

2007-02-13 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback