yesterday: utgång



Igår var det förfest hos Jenny och sen utgång på Lorden som gällde och det var trevligt. Förfesten var i alla fall rolig med en hel del trevligt folk! Det var däremot mindre roligt ute den här gången... Inte så bra musik, i alla fall på dansgolvet där uppe.


Snällast igår
var Jimmie som körde mig (oss) både till och hem från Lorden. Hur bra som helst, tack så mycket för det! :)
Roligast igår var när en tjej kom fram till mig och sa att hon hade läst min blogg. Jag visste inte vad jag skulle säga, blev helt ställd, så jag bara log ;D Haha, skojigt värre i alla fall!


Ska lägga upp fler bilder på Bilddagboken som vanligt senare, så kika gärna in där också. Det är en hel del bilder från gårdagen så måste rensa lite... Hehe.


Kommentarer
Postat av: Ania

Det var jag:) hhehe!

2007-02-08 @ 18:48:52
Postat av: Emelie

hehe, okej. Nice i alla fall :D Vem är du då? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback