yesterday

Igår vad jag hos Lizze och tittade som sagt på Melodifestivalen, pratade & åt godis. Precis som det ska vara! ;D Och för att utvärdera Melodifestivalen så tyckte jag att både Måns & Sebastian var sjukt bra. Men jag & Lizze blev ju lite halvt kära i Måns, han är ju så sjuuukt söt! Han kan vinna bara på sin charm ;D Sen diggade jag däremot inte Nannes så jag tyckte att det var synd att hon gick vidare istället för Magnus Carlsson, för han var bra mycket bättre! 
Men allra bäst igår var... Luuk såklart! Jag  fullkomligt älskar honom & hans humor, han är så sjukt rolig! De flesta tycker att han är megaskum, but I like it ;D

Kommentarer
Postat av: Lizette

Du han är inte bara söt.. han är sjukt het också ;)

Postat av: Fräddan

Luuk var fan tråkig igpår :P

2007-02-18 @ 16:30:01
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Emelie

Lizze: oh ja, han är allt ;)

Fredrik: nej, icke då för jag ääälskar Luuk ;D

2007-02-18 @ 18:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback