avsluta meningen...

Hade inget annat för mig och hittade denna hos Turbotrollet. Listor är alltid skoj.  

1. Jag har insett att min sista kyss... var i rätt onyktert tillstånd ;D Hehe.

2. Jag lyssnar på... some good music & en klocka som tickar.
3. Jag pratar... inte med någon (förutom mina andra jag dvs).

4. Jag tycker om... att vara ensam ibland, som nu. Fabulous!
5. Mina bästa vänner... är rätt bra dom ;)
6. Min första riktiga kyss... var inte särskilt bra.
8. Jag avskyr när folk frågar.... saker man inte vill svara på kanske.
9. Kärlek är... när man gör allt för varandra.
10. Äktenskap är... när man lovar att älska varandra tills döden skiljer en åt.
11. Någonstans, tänker någon... fuckface! (haha, kan inte vara seriös ;D).
12. Jag kommer alltid att... vara lika skum som jag är idag. Haha.

13. Jag är hemligt förälskad i... William, Johnny Knoxville, idol-Erik & Adam Brody ;D
14. Sist jag grät var... nån gång för inte så jättelänge sedan.
15. Min mobiltelefon är.... en silvrig & svart samsung.
16. När jag vaknar på morgonen... vill jag oftast verkligen inte gå upp. Sova är sjukt underskattat.
17. Innan jag går och lägger mig... måste jag läsa någon bok, annars somnar jag aldrig.
18. Just nu tänker jag på... min kladdkaka som står i ugnen. Mums!
19. Bebisar är... söta som fasiken.
20. På min Myspace får jag... nada, har ingen ffs.
21. Idag ska jag... bara ta det lugnt & göra lite vad jag känner för.
22. I kväll ska jag... träna Box it :D
23. I morgon kommer jag... gå i skolan och sen laga mat med brudsen. Mys!
24. Jag vill verkligen vara... lycklig. På riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback