babbel

Äntligen hemma från skolan igen, jag är så sinnessjukt trött & seg. Speciellt trött på skolan och Geeta. Baah. Just nu sitter jag här & käkar müsli och dricker mjölk, pretty nice. Hehe. Känns inte som om jag har nåt speciellt att skriva om eftersom det faktiskt inte har hänt nåt speciellt...

Har i och för sig äntligen fått tillbaka min gamla dator och därmed ALLA gamla bilder :D Fatta underbart! Har längtat efter det i nästan ett år. Eftersom den förra datorn krashade kunde jag inte få tag på bilderna förrän vi köpte en ny hårddisk, vilket vi nu har gjort. Så nu tänkte jag att jag ska bränna ner skiten så att jag slipper sakna det en annan gång. Hoppas bara att vi får igång internet på den snart med så kan jag sitta när jag vill igen. Wooho, absolutely fabulous.  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Måste skicka alla till mig sedan!! =D

2007-01-23 @ 15:07:44
Postat av: Emelie

Mhm, har problem bara. Måste ju fixa internet, bränna ner skiten & en massa annat shit :P

2007-01-23 @ 15:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback