back in business

Hemma igen efter en dag på stan och lite så. Först träffade jag Lizze på banken och vi betalade in pengarna till resan sen gick vi vidare och kollade in MQ (där vi träffade Fredrik), JC och Veromoda (där vi träffade Fia & tönten). Sen gick jag vidare till körskolan och tacka gudarna för att denna lektionen gick bättre än den igår, men det kunde ju inte bli värre i alla fall. Men idag gick det alltså bra mycket bättre, puuh. Efter det hämtade mamma upp mig och vi åkte och hälsade på pappsen som ligger på sjukhuset igen för typ femtioelfte gången med tarmvred. Han var helt borta när vi kom dit, hehe... Men det var bättre nu och kan skulle kanske få komma hem ikväll igen :)

Ikväll? Vet inte. Vi får se vad gud låter ske, som jag & Linn brukade säga förr i tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback