box it

Har precis kommit hem från träningen och käkat lite, var hur hungrig som helst. I vilket fall så var det trevligt att boxas igen för det var ett tag sen nu och Lizze körde ett lagom tufft pass idag tyckte jag ;P Och Jenny var Supermario som vanligt, hihi.
Körde däremot som ett helvete på vägen in. Måste ju kunna köra bra även om jag är fucked up i huvudet. Jaja, saker & ting är som de är, inte så mycket jag kan göra åt det. Tyvärr. Men bittert är det, som fasiken.

Gjorde ett test på Jennys favoritsida Blogthings om hur evil man är.
12% evil - You are good. So good, that you make evil people squirm.
Just remember, you may need to turn to the dark side to get what you want!
Jag är rätt snäll ändå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha, fan va skoj! I fear you. A lot! ;)

2007-01-11 @ 21:05:27
Postat av: Sofie

You Are 68% Evil

You are very evil. And you're too evil to care.
Those who love you probably also fear you. A lot.

Så fick jag det! haha! Tror dock inte att jag är så elak på riktigt!

Postat av: Jenny

Vad var jag? Typ 57 %... hur i hela fridens lyckades du få så lite?! =P

2007-01-11 @ 23:44:29
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emelie

för att jag är snääääll ;D

2007-01-12 @ 08:20:02
Postat av: Lisa

kan ju diskuteras!! =P

2007-01-13 @ 20:14:37
URL: http://peetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback