bullshit

Sov till elva idag, hur skönt som helst. Det var nämligen megalängesen jag sov så länge, lider med Jenny som fick gå upp klockan sju idag. Vore sinnessjukt bittert. Drömde en massa wierd saker med, hrm...

Igår var Lizze, Nea & Jenny här. Vi lagade lite mat och kollade på
Shall we dance. Hade inte kollat på den sen den kom ut eftersom den inte är så överdrivet bra. Men den är ändå rätt söt.
 
Idag ska jag om en timme typ in till stan och käka lunch med mamma, pappa & Johanna på kinaresturangen. Ska bli mums även om jag nog inte kommer vara så hungrig eftersom det inte var så jättelängesen jag åt frukost, hehe. Tänkte först inte följa med men så ville systern min så gärna det så vad gör man inte ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback