det var faktiskt ett tag sen...

Fullständigt namn? Emelie Wantzin (därav "vanten").
Vad betyder ditt namn? hrm, tror det stod behagfull :P
Vem bestämde vad du skulle heta? mamma & pappa I guess.
Har du smeknamn? räkan, vanten, pem, emms, emme, polkan...
Längd? 159,5. Hehe...
Vad får du oftast komplimanger för? tjaa, mitt hår I think.
Tycker du själv att du ser bra ut? man har sina dagar, men typ inte.
Vad dricker du helst? havremjölk, te eller mineralvatten.
Bästa alkoholbaserade drinken? I like P2 & San Fransisco.
Bästa månaden på året? då det är sommar, typ juli :P
Berättar du allt för dina föräldrar? njaa inte precis, men en del. Beror på vad man pratar om. De vet en del mina kompisar inte vet & vice versa.  
Flirtar du ofta? inte så att jag tänker på det i så fall, haha.  
Är du slampig av dig? är ju inte white trash som Jenny ;)
Är du elak? of course not!
Kan du hålla en hemlighet? självklart.
Tycker du om Britney Spears? tycker inte illa om henne.
Har du varit på en herrtoalett? hehe, säger bara:
jag & Elin i Prag!
Svär du ofta? ja, det känns som om det hjälper.
Får du som du vill? typ inte.
Vad lyssnar du på just nu? Adrienne - the calling & en massa annat.
Vad tänker du på just nu? gårdagens utgång :D
Vad använder du för parfym? diesel, fantasy & Moschino beroende på humör.  
Långa eller korta killar? hellre lång än kort. Måste iaf vara längre än mig!
Mest irriterande med killar? sjukt omogna ibland. Vissa i alla fall.
Vilken film såg du senast på bio? Göta Kanal 2 med Lizze :)
Vilken film vill du se helst just nu? Saw 3, och den ska jag se ikväll!
Vad drömde du senast? att jag övningskörde med Bengt igen och att han sa att jag var jättedålig. Haha, riktigt bittert.
Vem pratade du senast i telefon med? Nea.
Vad handlade samtalet om? om ikväll och om igår :)
Är du blyg? ibland, ibland inte.
Har du några husdjur? yes, min Bella.
Har du någonsin kysst en kille? Ja.
Har du någonsin kysst någon av samma kön? Ja (once again: Prag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback