drömmar

Har drömt en massa inatt. Bland annat drömde jag att jag körde upp (vilket var på mammas jobb) men kuggade och sen fick jag köra upp 2 gånger till samma dag och då tillslut klarade jag det. Behövde inte göra nåt i princip; inga gathörn, inga säkerhets-
inställningar, inte köra mot mål... Så vet i fasiken hur jag kuggade but anyways, men så var det ju faktiskt en dröm. Sjukt bittert var det i alla fall, men rätt bra om man hade kunnat köra upp flera gånger på en dag dock :P

Är ledig idag med, har ju aldrig nåt på måndagar så ska bara vara hemma hela dagen. Eller i fortsättningen kommer jag ha psykologi på måndagar, men inte förrens nästa vecka som tur är. Ska nog i alla fall vara lite ego idag. Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback