god morgon

Har gått upp extra tidigt idag för att skriva färdigt den förbannade vetenskapliga artikeln. Orkade inte göra det igår så gick och la mig istället... För igår var jag ute och gick en runda med Nea, Jenny, Alle & Fredrik (yes, alla badminton-nerds utom jag). De hade ingen träning och skulle då gå istället och frågade om jag skulle med, och visst sa jag efter lite "jag fattar inte"-prat med Nea på msn ;P Det var trevligt i alla fall och vi gick en rätt bra runda också och jag som redan hade tränat hemma innan på vår tramp-sak... Lite bittert för knät, men jag överlevde och det var ju trevligt så jag klagade inte. Och Jenny, hon tar en i mörkret... Right? ;D

Nej, nu ska det här jävla skitet bli färdigt och sen ska jag till skolan och lämna det och ha lite möte med de andra balfixarna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul =D
Det var ju ni som tolkade. hehe =P

Postat av: Emelie

haha, det var tabbigt iaf ;P

2007-01-11 @ 19:47:08
URL: http://vanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback