godmorgon

Har inte skrivit så mycket de senaste dagarna, i alla fall inte så mycket om what's up. Idag ska jag till körskolan igen och ha en lektion men först ska jag inom banken så att jag kan betala resan till Rhodos, tusen kronor ska nämligen betalas in nu. Kommer vara pank hela den här jävla månaden p.g.a. det. Sjukt bittert. Får hoppas på att någon vänlig själ har fest hemma för jag har inte råd med att gå ut ;P
Duschade precis också och vi har köpt ny duschkabin. Blir helt paranoid när jag duschar, haha, men jag vänjer mig väl snart... Den är nämligen helt genomskinlig och vår förra var typ frostad så att man inte såg in. Sjukt obehagligt faktiskt :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, du har det bra du. Du slipper iaf bli paranoid p.g.a. en genomskinlig duschkabin :P

2007-01-03 @ 11:04:08
Postat av: Fräddan

Vår är också frostad, men det märker inte jag för allt är så suddigt ändå utan glasögon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback