here we go again...

Vad är det mest felaktiga rykte du hört om dig själv? att jag sagt till folk att en viss person gjort en grej på en annan som den inte hade gjort (om ni nu hängde med på det ;P). So wrong!
Vad kommer vara den bästa grejen i sommar? resan till Rhodos :D
Är du implusiv? njaa, ibland & ibland inte typ.
Vilken kändis är hetast? Adam Brody, Johnny Depp, Orlando Bloom...
Gillar du att dansa? oh ja, shake that ass!
Är du flygrädd? nej, men det har däremot gjort sjukt ont i öronen de gånger jag flugit.
Har du några piercings? njaa, öronen bara.
Har du några tatueringar? nej, men vill! Ska bara komma på något riktigt bra först.  
Vad kommer du klä dig i som mest i sommar? klänningar! :D
Berätta en sak som människor skulle bli förvånade över att veta om dig? ingen blir någonsin förvånad över saker jag har för mig längre, haha. I’m too weird.
Vilken egenskap vill du helst se hos andra? ärlighet, respekt & empati.
Hur var du som barn? glad, sprallig & blyg.
Varför bloggar du? för att jag tycker att det är roligt.
Betyder kärlek mer för dig än vänskap? är inte vänskap en del av kärlek och tvärt om?
Vad kan man leva utan? en massa stuff... Typ Ingemar & gurka ;D
Hur ofta lagar du mat hemma? lite då & då.
Vad skulle du göra med ett friår? resa & göra lite vad jag vill :D
Vilket lands matkultur tycker du bäst om? hrm... Diggar i alla fall thaimat. 
Vilken var din första konsert? Gyllene Tider tror jag :D
Människa som gör dig enbart ledsen? Försöker att inte umgås med människor som gör mig ledsen. Rätt smart enligt mig själv.
Värsta känslan? att veta att man har sårat någon. Hellre sårad än såra någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback