hon & jag

Lizze & jag - alltid vi två som umgås och kollar film eller annat i alla lägen :) Hehe. Men det är så det ska vara; prata skit och bara vara. Ikväll skulle vi ha kollat på Borat men eftersom min pappa är så enormt smart som han är så blev det John Tucker must die istället. Grejen var att pappa hade bränt ner typ sex stycken filmer men hittade inte cd-pennan så han bara la alla filmerna i en hög utan att märka vilken som var vilken på något sätt... Så jag & Lizze fick kolla igenom alla skivorna för att försöka hitta Borat men då dök John Tucker, som jag inte ens visste att vi hade, upp istället och jag ville sjukt gärna se den efter Neas tjat så så blev det! Och den var sjukt bra, i och för sig verkligen en stereotyp, amerikansk high school-film men ändå. I loved it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback