hrmf

Sitter här och dricker te, kollar Michael Jackson-videos & pratar med folk på msn. Mår inte så överdrivet bra, känner mig lite seg, så ska nog lägga mig tidigt idag. Vi får väl se hur det blir med det... Känner mig förvirrad & irriterad. Baah. Jaja, så är det ibland. Får väl kolla lite Jackass eller nåt istället för att sitta här, Johnny Knoxville gör mig alltid på bra humör. Haha.

Försökte plugga innan också och det gick inte heller så bra. Läste i alla fall en massa & skrev ner lite. Har fortfarande en vecka på mig, så det ska nog bli bra tillslut. Annars dödar väl Elin mig ;)

Kommentarer
Postat av: elin

haha,
du behöver inte oroa dig det minsta emelie.
jag har inte öppnat böckerna än :P

fäääst på fredag med ;)

2007-01-31 @ 23:02:12
Postat av: Emelie

det var ju bra det ju, haha ;D

oh ja, party party som fasiken! :D

2007-02-01 @ 08:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback