ladies and gentlemen

Ikväll har Nea varit här en stund vilket var mycket trevligt. Längesen jag träffade den lille geten och hon fick äntligen se mitt rum. Sen så har jag tränat samtidigt som jag kollade på Jackass igen (aah, jag vet inte vad det är med mig & det programmet. Just love it). Just nu pratar jag med folk på msn och försöker lära mig Photoshop lite till. Vilket inte går särskilt bra. Det gör inte riktigt som jag vill. Sjukt irriterande faktiskt.

Verkar som om det blir utgång på fredag i alla fall. JAA! Helt plötsigt var ingen på g... Men ringde Lizze ikväll och hon var i alla fall fortfarande på g :D Så party it is! Det var faktiskt jättelängesen vi var på Lorden och partajade nu så det ska bli skoj som fasiken. I hope anyways.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback