meningslöst babbel

Jag är lika jävla rastlös ikväll som jag var igår kväll. BÖL. Idag har jag inte ens nåt lockande att läsa heller så att jag kan bli trött, vilket jag t.o.m. hade igår för igår hade jag Harry. Men han är borta nu, borta med vinden (omg, Gudrun 2 has taken him :O). Kolla jag blir så ful när jag är rastlös... Det här funkar inte. Jag som ska till skolan imorgon. Fattar ni hur bittert det är, jag är inte ens ledig på måndagar längre. Skjut mig!

Sen kan jag inte visa videos här i bloggen heller för det gör att bloggen ser helt konstig ut. Allt dras åt vänster och det vill jag inte... Så inga mer video-visningar. Tyvärr.
Btw,
Scrubs är faktiskt skitbra.

Kommentarer
Postat av: Nea

När har du kollat på Scrubs? :O

2007-01-15 @ 12:52:10
Postat av: Emelie

yesterday dude! :P

2007-01-15 @ 14:43:26
Postat av: Nea

Haha men var? :P

2007-01-15 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback