mini-lista

1. Vad samlar du på och hur stor är din samling (visa gärna bilder)? Betty Boop och har inte så mycket. Köper inte så ofta, eftersom det jag köper inte är så billigt. Sist jag köpte var typ för nåt år sedan.
2. Varför samlar du? för att jag gillar henne, haha.
3. Vilken favoritpryl kan du inte göra dig av med? en massa, blir lätt fäst vid saker. Ibland helt onödiga saker också. Men så har jag ju också en massa fint ;P
4. Vilken pryl ångrar du att du slängt? ingen, har svårt för att slänga saker :P

En gammal fredagsfyra som jag kände för att göra eftersom jag inte har så mycket annat för mig. Tänkte att jag skulle ta kort på min samling och visa också i nästa inlägg till fråga nummer 1... För er som är intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback