my favourites

Har tänkt på det här med bloggandet... Att en person som man aldrig träffat, sett eller pratat med kan påverka en så mycket som de faktiskt gör. Alla dessa bloggar som läses av flera tusen om dagen, vad är det som gör att man bara måste läsa & uppdatera sig på vad just den personen skriver? Detta fick mig att tänka på alla bloggar som jag läser och därför tänkte jag lista mina  favoritbloggar. De flesta av dom har jag läst hur länge som helst medan vissa är lite mer nyfunna favoriter.


Lilija
Jehona
Karolina Lassbo
Raur
Turbotrollet
Izza
Ida
Jennie

Läser flera bloggar och även alla kompisarnas bloggar också såklart. Jag vet att Lizze också följer en del bloggar, men vet inte hur det är med de andra jag känner faktiskt. Något jag däremot vet är att jag är en blogg-nörd. Haha.


Kommentarer
Postat av: Jehona

Kul att du läser min blogg :)

Postat av: Emelie

hehe, jaa den är bra ju :D

2007-02-01 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback