ny bild

Kolla vad fin bild Fredrik har fixat till mig! :D Har försökt beskära den här bilden i Photodraw jättelänge men eftersom det är ett skitprogram jämfört med Photoshop så har det inte gått så bra... Bilden blev bara gigantisk och suddig. Så då tog jag Fredrik till hjälp och titta så bra det blev! Pretty nöjd nu, någon måste ju skilja sig från mängden som Fredrik sa :P

För övrigt så sitter jag och dricker te och pratar med folk på msn. Som vanligt. Men det är alltid lika trevligt. This is my life, typ i alla fall. Plus lite till. Annars har jag typ bara gått världens längsta runda och kollat på Jackass the movie idag. Så var det med det.

btw: Jenny är white trash ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oschysst! Du är ju knappast ängeln i sällskapet! Jag är =D

2007-01-15 @ 23:05:51
Postat av: Emelie

Jojo, as if! Vad fick du på evil-testet!? :P (dock inte värre än Lizze: be aware! ;D)

2007-01-15 @ 23:07:26
Postat av: Jenny

Haha ja lizze är verkligen värst. För hon kryssade ju det värsta =P

2007-01-15 @ 23:09:54
Postat av: Fräddan

Hur såvrt är det att få värst på ett eviltest om man kryssar i allt det värsta? :P

Postat av: Emelie

men det är ju det som är hemskt; de sakerna de kryssade i. Vågar nästan inte umgås med de mer av rädsla för att bli ovän och vad de gör då! :O
haha.

2007-01-16 @ 06:36:07
Postat av: Jenny

Jag skulle ju inte döda ngn iaf! ;)

2007-01-16 @ 17:08:50
Postat av: Emelie

true, vi vet alla vem som skulle ;D

2007-01-16 @ 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback