random

Idag har det inte hänt så mycket, en vanlig & tråkig onsdag alltså. Först skola, sen stan för att lämna ännu fler jobbansökningar och så nu här hemma har jag kollat på The girl next door. Diggar verkligen den filmen, don't know why. Kan vara för att han är så söt, delvis i alla fall. Har förresten försökt ladda ner en annan film där han är med ett bra tag nu men det går inte, nån som har Lords of dogtown?

Fick precis lite klagomål från Jenny för att jag skriver anyways och inte anyway nu för tiden och jag ska bara meddela att det är p.g.a. att min kära William säger så. That's it, har fått det från honom. Så nu kan ni sluta irritera er på det (om det nu är fler än Jenny som gjort det) and for your information tänker jag aldrig mer skriva anyway bara för att reta henne. MOHAHA. Skyll dig själv, white trash ;)

På grund av filmtitten idag så är dagens låt David Grey - this years love.

Kommentarer
Postat av: Jenny

du som är så petig med vad du skriver på bloggen: miss "skärde"! Att du klarar av den tabben? ;)

2007-01-24 @ 16:25:15
Postat av: Emelie

ingen tabbe, helt medvetet som du kanske har märkt eftersom jag aldrig skrev anyways innan? ;)

2007-01-24 @ 16:26:27
Postat av: Jenny

Tabbe. Du vägrar bara erkänna det. Du klarar inte av det. Du hade säkert ändrat allt i smyg om inte det hade varit JAG som hade påpekat det ;)

2007-01-24 @ 16:28:15
Postat av: Emelie

hahaha, as if! Tro du så, miss Besserwisser ;P Jag gillar i alla fall William, så anyways it is!

2007-01-24 @ 16:34:00
Postat av: Emelie

Och jag kommer aldrig sluta säga skärde istället för skar. Skar låter så krystat och skärde låter bra mycket coolare. Så det så! ;D

2007-01-24 @ 16:35:44
Postat av: Fräddan

seems like it skär sig mellan några här iaf ;)

Postat av: Emelie

haha ;P

2007-01-24 @ 19:01:37
Postat av: Jenny

Haha. skärde låter som en tvååring utan någon som helst koll på grammatik. Längtar du så mkt tillbaka till dagis? ;)

2007-01-24 @ 21:00:16
Postat av: Emelie

äsch, orka klaga egentligen. Det är ju talspråk typ, orka säga "skar" hela tiden. Baah :P Ingen som håller med mig, eller hejar alla på "skar"? ;D

2007-01-24 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback