saknad

Detta har varit en helg där jag har tänkt för mycket på saker & ting och kommit på hur mycket jag saknar vissa människor. Skulle göra nästan vad som helst för att få dom tillbaks i mitt liv. Många har betytt så ofattbart mycket för mig. For real. Folk har försvunnit av olika anledningar genom åren och nu när jag har kollat på alla gamla bilder så kommer jag verkligen ihåg. Och herregud som jag saknar dom. Please come back. I alla fall den delen som går & som jag vill få tillbaka... Finns lite olika kategorier där; de som försvunnit & jag saknar och de som jag inte saknar & klarar mig bättre utan. Vissa vet jag att är borta för evigt och inget att göra någonting åt. That's life, and it really sucks sometimes.

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag lämnar dig aldrig :)

2007-01-28 @ 19:28:51
Postat av: elin

började med kolla en massa gamla bilder efter att ha kollat här.
eller ja,
gamla skolkataloger :P haha.

2007-01-28 @ 20:38:41
Postat av: Emelie

Nea: aaw, vad du är SÖT :)

Elin: jaa, det är skoj att kolla gammalt ibland... Folk har förändrats så jävla mycket!

2007-01-28 @ 21:02:44
Postat av: Fräddan

haha, vi satt och kollade gamla skolkataloger hos Alle igår, sjukt liten (eller snarare stor?) man varit en gång i tiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback