skräckfilmstime

Herregud vilken slappig dag detta har varit, har inte gjort mycket alls. Däremot har dagen varit sjukt lång eftersom jag hade oturen att vakna redan vid åtta. Hrmf. Suttit en del här & pratat med folk på msn, tränat, kollat på en massa film & Jackass, städat rummet lite, pratat i telefon... Well, that's pretty much it.

Ikväll ska jag till Alles place för att kolla på skräckfilm med honom, Nea, Jenny & Fredrik. Ska bli trevligt & scary I suppose. Vet inte om det kommer flera, har inte koll på något om ikväll. Haha. Vet i alla fall att vi ska se
Saw 3 som jag längtat efter att få se hur länge som helst nu eftersom jag älskar de andra två Saw-filmerna. Sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: ^^,

Gratisgen är riktigt häftigt :) Man kan få helt (!) gratis prylar, allt från dvdspelare till presentkort på IKEA, laddat med 1000 kronor!! Häftigt.. Allt DU behöver göra är att värva några vänner eller de som kanske är intresserade. Det är värt en titt åtminstonde.. Klicka på länken nedan :)

Postat av: Bert

Saw 3 är verkligen den äckligaste filmen som finns :/

2007-01-20 @ 20:06:38
Postat av: Emelie

njaa, däremot var det sjukt äckliga grejer de dödades med den här gången... eew.

2007-01-21 @ 10:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback