spelkväll

Igår var det spel för hela slanten tillsammans med Nea, Jenny, Fredrik, Alle & Micke att Jenns place. Spelade en himla massa spel; Skruppler, Med andra ord, Black out, Twister, Pictionary, pokerdice & Galenpanna. Det var i alla fall mycket trevligt värre, speciellt för mig eftersom folk i vanliga fall aldrig vill spela spel med mig och jag älskar att spela spel. Så jag var rätt nöjd, hehe. Största chocken var ändå Nea som efter att hatat spelet Skruppler i flera år helt plötsligt älskade det ;)



Och så självklart lite roliga kommentarer.
- när man slår nån på kuken!
- Bangkok!


- men jag tar Alle!
- du har ju precis tagit Fredrik!

- fan vilka stora bananer, varför köper ni så stora?
- GISSA!?

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Bara för att vi har roligast ;)

Postat av: Emelie

of course :D

2007-01-06 @ 12:11:03
Postat av: Fräddan

jag är nästan sugen på med andra ord igen, haha!

2007-01-06 @ 15:30:37
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Emelie

jaa, det är lätt roligast :D

2007-01-06 @ 16:34:32
Postat av: Jenny

Det blir bäst kommentarer av det =D

2007-01-07 @ 12:29:32
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback