this day

Inte mycket update idag. Känner mig helt avslagen, fråga Nea hur jag lät på telefon. Hon trodde jag var sur på henne, bittert värre. Halsen fuckar, näsan fuckar, huvudet fuckar, sömnen fuckar... Blä rent ut sagt. Men lunchen med mamma var god i alla fall, me loves kina/thaimat. Sen har resten av dagen gått åt till att kolla på ännu mer avsnitt av The 4400, jag & mamma är besatta. Sinnessjukt.
Sen var ju Fia här en stund. Pratade, kollade på balklänningar & hennes hotell i Lanzarote och hon fick sin julklapp från mig också. Hoppas hon tyckte att öronhängena var fina i alla fall :)

Vet inte vad jag ska göra denna kvällen heller. Troligen ännu mer tittande på The 4400 med mamma. Har inget annat för mig. Alla andra ska träna och jag kan inte träna nu igen. Hatar att inte kunna träna, sjukt frustrerande. BÖL.

update:
Har kollat färdigt på hela säsongen nu och jag hittar inte säsong tre att ladda ner, va fan ska jag göra!? Måste veta hur det fortsätter ju. Sinnessjukt bittert. Nån som har den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback