today

Fick som tur var sluta tidigare från skolan idag, tror jag hade avlidit annars. Seriöst. Orkar inte med den läraren vi har, det enda hon säger är: väla, va? Baah, sinnessjukt irriterande.
Var på stan lite granna med Jenny också för vi hade en lång & jobbig håltimme mellan vårt balmöte och nästa lektion (i mitt fall rättskunskap). Jenny skulle gå & fixa lite med sin balklänning och så, och det verkar ju bli bra. Måste prata med mamma om att vi ska fixa med min med snart. Men det löser nog sig!

Vet inte vad jag ska göra idag, jag vet att jag kommer att bli sjukt rastlös så småningom. Och alla andra tränar typ. Bittert. Ska nog kolla lite på Jackass senare... Igen.

update:
aaah! Såg nyss att William har lagt upp en ny video idag. Det räddade mig dag, seriously. Det ett bra tag sen han la upp nytt så I'm happy nu :D


Kommentarer
Postat av: Lizette

jag ska ha Evas pass idag så du kan ju komma och träna du med hos mig =)

Postat av: Emelie

funderade faktiskt på det innan idag men får inte träna idag :( Sjukt bittert.

2007-01-16 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback