todays talk

Wooho, nu är datorn igång igen. Internet fungerade inte så helt min värld krashade för några timmar. Typ. Men nu är allt bra igen. Jag har i alla fall hunnit med en massa annat trevligt och nödvändigt istället för att sitta här. Jag har tränat, städat mitt rum, fixat & rensat bort lite, badat & lekt med Bella och kollat på Bröllopsfixarn. Mhm, pretty nöjd faktiskt.

Igår var jag först hos Linn & Marie och käkade middag och sen åkte jag vidare hem till Lizze efter jag kört Linn & Heine in till stan. Igår kändes det sjukt nice att köra själv i bilen till & från Lizze. Radion på högsta volym. Oh yeah!

Nu ska jag till mormor om en stund, ska bara göra mig iordning lite. Ska prata, ska bli nice. Förhoppningsvis. See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback