Tricky

Läste gamla Fredagsfyror som jag tänkte att jag kunde underhålla mig med att besvara och då hittade jag de här två frågor. Sjukt knepiga... Vad hade ni gjort?

1. Om du fick ett piller som gjorde dig osynlig för en timme, men som sedan gjorde att du förlorade ena handens tumme permanent, skulle du då ta det och i så fall när och var?
2. Om du kunde resa tjugo år framåt eller bakåt i tiden, men inte komma tillbaka till nutiden, skulle du göra det och i så fall framåt eller bakåt?


Ettan är sjukt svår. Vad skulle vara så viktigt att vara osynlig en timme för att man skulle offra sin tumme? Hrm... Iofs klarar man sig utan en tumme men jag skulle föredra att ha min kvar faktiskt.
Tvåan däremot är inte lika svår; jag skulle i och för sig inte kunna åka tillbaka 20 år men 15 år skulle jag inte tacka nej till. Saker & ting var så enkelt då (plus att jag & Jenny regerade på dagis, såklart ;D haha).

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Förutom att du ahde varit tungen att genomgå hela skolan igen! :P

Postat av: Jenny

men du hade ju redan kunnat allt =P fast visserligen... nutiden är faktiskt rätt rolig =)

2007-01-05 @ 12:01:20
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emelie

jaa, hösten har varit sjukt rolig :D Men saknar ändå the easy times :P

2007-01-05 @ 12:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback