utgång



Ja, vi ÄR snygga! ;D

Hade helt sinnessjukt roligt igår! Både på förfesten och sen ute också faktiskt. Folket som festade till det at my place var Lizze, Elin, Karin, Sara, Jasmine, Tessan, Frida & Patricia och det blev en hel del dricka... I alla fall för min del, haha, men så hade jag faktiskt planerat det också! ;D Väl ute hittade jag min faster som jag aldrig festat med innan så det var trevligt som fasiken att shaka ass med henne och även systern min träffade jag på då & då. Hade även en diskussion med Adam och hans morbror om feminism, politik & en massa annat. Hehe... Men det gick väl rätt bra. Eller inte ;D

Jaja, anyways så hade jag roligare än på länge... Av flera olika anledningar. Har ju faktiskt inte varit på Lorden på jättelänge heller. Hoppas i alla fall att ni andra hade lika kul som jag :D Håller på att lägga upp bilder på Bilddagboken så ta gärna ett titt där lite senare så hittar ni en massa fler, snygga bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att man medbjuden! not

2007-01-20 @ 16:03:25
Postat av: Emelie

va? vem?

2007-01-20 @ 16:26:44
Postat av: elin

ja,
de var ju RIKTIGT roliga att diskutera med :P

det gick ju vilt till iaf... ehehe.

hur är det med adam?

2007-01-21 @ 20:05:07
Postat av: Emelie

han håller på att försöka läka såren på kinden efter bitchslapen du gav han ;D hahaha.

Just kidding, det är nog bra :P

2007-01-21 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback