utmaning

Tänkte att jag skulle köra en fortsättningsutmaning här på bloggen... Då och då (en gång i veckan eller nåt) så ska jag ta fem låtar (blandat & på måfå) och sen skriva vad jag tänker på när jag hör de låtarna och samtidigt utmana friendsen att göra samma sak med samma låtar. Var roliga nu och häng på :)

Mauro Scocco - sarah
dels idol-Daniel som gjorde låten sjukt bra men även Balders eftersom vi sjöng på låten hela vägen upp i bussen. 
Guns n' roses - paradise city
filmen
Alla var där. Älskat låten ända sen dess, sinnessjukt bra!
Timbuktu - vi drar till malmö
främst på när Johanna fyllde 20 för de spelade denna hela kvällen men även Sunny Beach (vi drog ju faktiskt till Malmö då ;D).
Inner circle - bad boys
dels filmen (som är bra som fasiken) men även när 2 personer sjöng denna för mig i cafeterian fast med annan text i nian ;D
Amy Diamond - what's in it for me
boken Godnatt Mister Tom eftersom jag skrev en personanalys på den boken då jag lyssnade som mest på låten (bittert att indirekt tänka på Ulla, haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback