yesterday

Igår var Lizze & Jenny här. Vi pratade, åt godis och kollade på The departed. Den skulle tydligen vara jättebra, vilket visade sig vara den största lögnen ever. Filmen sög något så otroligt mycket. Tänkte att om det är ett bra slut så kan det rädda filmen men slutet sög, om möjligt, ännu mer. Det enda som var bra i filmen var Mark Wahlberg som var sjukt kaxig & rolig. Well well, you have been warned.
Sen när dom gick för att de "var trötta" (Jenny satte senare på msn nästan lika länge som jag, trött my ass! :P) så satte jag mig här hur länge som helst. Sinnessjukt icke-trött och rastlös! Som ni kanske märkte i förgående inlägg... I alla fall så somnade jag nog inte förrän typ fyra-fem tillslut. Lite bittert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback