yesterday

Blev inte så många filmer igår med två stycken hann vi i alla fall med: Saw 3 & Pulse. Kan inte riktigt bestämma mig för jag vad tyckte om Saw 3... Inte lika bra som de andra två, speciellt inte som ettan, men den var ändå annorlunda. Baah, hade velat tycka den är lika bra som jag har tyckt med de andra. Det var i alla fall sjukt mycket äckligare grejer som de dödades med så att säga i denna filmen... Eew. De andra har ändå varit helt okej, men detta var verkligen blä. 
Pulse var väl inte heller överdrivet bra eller äcklig. Det var bara basen som kändes sjukt mycket genom hela filmen, hehe. Trodde jag skulle vara rädd som fasiken men jag & Fredrik satt lugna som filbunkar igenom båda filmerna medan Jenny, Alle & Nea satt ihoptryckta i ett hörn & gnällde :P Dock får jag nog säga att jag var tuffast av alla eftersom Flätar Fredrik satt & flätade filtar hela tiden av nervositet. Hahaha ;D

- jag tål inte salta pinnar. 
- varför inte? 
- det är ganska mycket vete i dom. 
- men det är ju bara pinnar!
  
Nea är allt bra smart hon ;)


Kommentarer
Postat av: Fräddan

Inte nervousitet, det är tics :P kom ajg å eftersom jag nästan började igen när vi satt och pratade! hahaha

Postat av: Emelie

säkert... FEGIS! :P

2007-01-21 @ 14:09:57
Postat av: Fräddan

FEGIS? du, jag chillade mig igenom kvällen. Då har du inte sett mig nervös :P

2007-01-21 @ 15:21:02
URL: http://sandevarn.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback